Indien u een klacht, verbeterpunt en/ of incident te melden heeft kunt u dit altijd bij de klachtencommissie melden. Hiervoor kunt u de verbeterformulier, Melding Incident Medewerker (MIM) of Melding Incident Client (MIC) invullen en mailen of posten. Bij een incident verzoeken wij het altijd te melden. Indien gewenst kunt u bij een klacht/ verbeterpunt als eerste dit bij de afdelingsmanager voorleggen. Mits u van mening bent niet tot een consensus te gekomen zijn, kunt u het alsnog bij de klachtencommissie melden. E-mailadres van de commissie is: klachtencommissie@hvpzorg.nl
Postadres is: Melis Stokelaan 2496w 2541 GS Den Haag.
De formulieren kunt u bij de receptie opvragen en u treft het ook in de zorgdossiers bij de cliënten.
HVP Zorg Hoofdkantoor
Melis Stokelaan 2496W
2541 GS Den Haag
Open van 8.30 tot 17.30 uur
+31 (0) 70 311 4 311
HVP Zorg locatie MediSena
Varkenmarkt 19
2512 GR Den Haag
Open van 8.30 tot 17.30 uur
+31 (0) 70 311 4 311
HVP Zorg locatie MediCaya
Orveltestraat 30
2545 KG Den Haag
Open van 8.30 tot 17.30 uur
+31 (0) 70 311 4 311
HVP Zorg locatie MediCaya
Beresteinlaan 4
2542 KA Den Haag
Open van 8.30 tot 17.30 uur
+31 (0) 70 311 4 311
2008-2024 HVP Zorg Surlinio®